标题: Severe Weather Warning issued for Thursday [打印本页] 作者: 钟声 时间: 2010-7-7 18:21 标题: Severe Weather Warning issued for Thursday <h1>erth Forecast</h1>
<!-- Start: Content -->
<div id="content">
<pre>IDW12300<br />Australian Government Bureau of Meteorology<br />Western Australia<br /><br />erth Forecast<br />Issued at 4:40 pm WST on Wednesday 7 July 2010<br /><br /><font size="3" style="font-weight: bold; color: rgb(255, 0, 0);">Warning summary<br />Severe Weather Warning issued for Thursday. </font><br /><br />Forecast for Wednesday evening<br />Clear. Moderate NW winds shifting NE'ly in the evening.<br /><br />recis: Clear. <br /><br />Forecast for Thursday <br />Showers developing during the morning and then increasing during the afternoon<br />and evening. Fresh N/NE winds becoming strong and gusty W/NW'ly by late morning.<br /><br />recis: Showers developing, windy. <br />City: Min 6 Max 19 <br />Mandurah: Min 10 Max 18 <br /><br />UV Alert: Nil , UV Index predicted to reach 2 [Low] <br />Fire Danger: Coastal Plain: NOT RATED<br /> Hills: NOT RATED<br /><br />Friday Showers, windy, thunderstorm risk Min 9 Max 15<br />Saturday Few showers. Min 7 Max 17<br />Sunday Showers. Min 9 Max 17<br />Monday Showers. Min 10 Max 17<br />Tuesday Few showers, easing. Min 7 Max 16<br />Wednesday Chance of a shower. Min 6 Max 17<br /><br />The next routine forecast will be issued at 4:50 am WST Thursday.<br /><br /><br /> </pre>
</div>