[ A.U.PEOPLE 澳群澳洲珀斯Perth华人网官方网租房二手车招工二手买卖黄页退税税务Tax Return 珀斯 悉尼 墨尔本 布里斯班 阿德莱德 堪培拉]

标题: Severe Weather Warning issued for Thursday [打印本页]

作者: 钟声    时间: 2010-7-7 18:21
标题: Severe Weather Warning issued for Thursday
<h1>erth Forecast</h1>
<!-- Start: Content -->
      <div id="content">

<pre>IDW12300<br />Australian Government Bureau of Meteorology<br />Western Australia<br /><br />erth Forecast<br />Issued at 4:40 pm WST on Wednesday 7 July 2010<br /><br /><font size="3" style="font-weight: bold; color: rgb(255, 0, 0);">Warning summary<br />Severe Weather Warning issued for Thursday. </font><br /><br />Forecast for Wednesday evening<br />Clear. Moderate NW winds shifting NE'ly in the evening.<br /><br />recis:      Clear.                             <br /><br />Forecast for Thursday <br />Showers developing during the morning and then increasing during the afternoon<br />and evening. Fresh N/NE winds becoming strong and gusty W/NW'ly by late morning.<br /><br />recis:      Showers developing, windy.         <br />City:        Min 6      Max 19 <br />Mandurah:    Min 10     Max 18 <br /><br />UV Alert:    Nil , UV Index predicted to reach 2 [Low]  <br />Fire Danger: Coastal Plain: NOT RATED<br />             Hills:         NOT RATED<br /><br />Friday       Showers, windy, thunderstorm risk      Min 9      Max 15<br />Saturday     Few showers.                           Min 7      Max 17<br />Sunday       Showers.                               Min 9      Max 17<br />Monday       Showers.                               Min 10     Max 17<br />Tuesday      Few showers, easing.                   Min 7      Max 16<br />Wednesday    Chance of a shower.                    Min 6      Max 17<br /><br />The next routine forecast will be issued at 4:50 am WST Thursday.<br /><br /><br />        </pre>
      </div>

作者: alaneco    时间: 2010-7-7 18:41
upupupupupupupupupp
作者: b3rry    时间: 2010-7-7 20:45
Great!!
作者: inin101    时间: 2010-7-8 10:22
UPUPUPUPUPUPUP

欢迎光临 [ A.U.PEOPLE 澳群澳洲珀斯Perth华人网官方网租房二手车招工二手买卖黄页退税税务Tax Return 珀斯 悉尼 墨尔本 布里斯班 阿德莱德 堪培拉] (https://aupeopleweb.com.au/1/aupeople/) Powered by Discuz! X3.2